* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia ![]() |
Odwołana konferencja CRM Silesia -IT.2009-04-24 10:44:38Z przykrością pragnę poinformować, iż konferencja CRM Silesia -IT została odwołana. Jednocześnie informujemy, iż tematyka konferencji CRM zostanie włączona do programu III Śląskiego Kongresu Ludzi Marketingu. |
|
Nasze katalogi objęły patronat medialny nad targami EVENT 20092009-04-07 17:06:49Współpraca pomiędzy Międzynarodowymi Targami Polska a internetowymi serwisami www.organizatorzyimprez.pl rozpoczęta. |
|
Matura 2009 – czas na języki obce2008-12-29 13:19:47Nowy rok to dla maturzystów maraton, w którym biorą udział słabsi i lepsi uczniowie, maraton który ruszył i zatrzyma się dopiero pod koniec maja. |
![]() |
Salon Edukacji i Kariery2008-10-07 10:58:45Salon Edukacji i Kariery EDUCATIO PLUS21-23 października 2008 Centrum Targowe MTG SA Gdańsk Serdecznie zapraszamy do udziału w Salonie Edukacji i Kariery EDUCATIO PLUS, który towarzyszy 4. edycji Targów Techniki Przemysłowej, Nauki i Innowacji TECHNICON – INNOWACJE |
![]() |
Kreowanie wizerunku firmy – strategie marketingowe2008-04-08 13:35:19Kiepski wizerunek szkodzi każdej firmie. Jeżeli nie troszczysz się o wizerunek firmy, szybko przekonasz się, że klienci nie troszczą się o Ciebie! |
Szkolenia obsługa klienta Rzeszów, Lubuskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.